5/31/2016

Czteroletnia ja/ 4 yrs old me

© Tomasz Jakobielski 
Jutro 1 czerwca, czyli tak zwany Dzień Dziecka. Postanowiłam wrócić na chwilę do czasów zasmarkanego dzieciństwa i ... znalazłam to zdjęcie. Mam na nim jakieś cztery lata i szczerze mówiąc, nie pamiętam gdzie dokładnie zostało zrobione, ale wiem, że potem zdobiło artykuł w miesięczniku „Dziecko”, w którym pracowała wtedy moja mama. Xoxo/

Tommorow we have the international Children's Day. So I get this idea to go back in time and ... I found this pic. I'm 4 years old here, and honestly I don't remember where exactly the pic was taken. Anyway, it was posted in some childcare magazine for which my mom used to work for. Xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Mam nadzieję, że spodobał Ci się post i zapraszam na następny. xoxo



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...