11/24/2016

Przygody z montażem


Witajcie,
Ostatnio trochę zaniedbałam blog i jest mi trochę głupio z tego powodu. Z drugiej strony, spodziewałam się, że listopad będzie miesiącem kryzysowym, ponieważ a) przeprowadziłam się i b) ostatnio byłam zajęta różnymi innymi rzeczami, a niekoniecznie pisaniem. W zeszłym tygodniu postanowiłam nauczyć się podstaw montażu filmowego. Tym sposobem powstało video - montaż z amerykańską łyżwiarką Mirai Nagasu :) Uznałam, że po prostu muszę się nim pochwalić. Do montażu używałam programu Video Pad Video Editor, który bardzo polecam. Miałam z nim oczywiście parę problemów - np. strasznie mi się zacinał, kiedy chciałam obejrzeć to, co już zmontowałam (co nawiasem mówiąc, prawie doprowadziło mnie do ciężkiej rozpaczy i z tego powodu zakończyłam pracę nad filmikiem wcześniej, niż planowałam). Ale i tak jestem zadowolona z tego, jak wyszło - chyba nieźle, jak na pierwszy montaż w życiu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Mam nadzieję, że spodobał Ci się post i zapraszam na następny. xoxo



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...