4/27/2016

5 video z Youtube'a/ 5 Youtube videos

Wiedzieliście, że istnieje taki sport jak wrotkarstwo artystyczne? 
To kolejny (i chyba ostatni?) wpis rozrywkowy, który nie ma nic wspólnego z tematyką mojego bloga. Dzielę się ciekawymi filmami, które znalazłam na Youtube. Przygotujcie się na dużo tanecznych treści! /
Did you know that artistic roller skating is a sport?
This is a next (and I guess it's the last one?) entertaining post which doesn't have anything to do with my blog's topic. I'd like to share some videos from Youtube with you. Get ready for a lot of dancing content!
1. Cheap thrills - Sia 
"Chandelier" bardzo mi się podobał, ale ten teledysk jest jeszcze lepszy./
 I really liked "Chandelier", but this video is even better!                                                                                        
2. Shake it off - Taylor Swift 
Taylor Swift i ... ile rodzajów tańca? / 
How many types of dance is featured in this Taylor Swift's video?
3. Sweet lovin' - Sigala
Znalazłam teledysk, który promuje wrotkarstwo artystyczne./
 I found a video to promote artistic roller skating.
 
4. Transcendence (montage) - Summertime Sadness
Montaż łyżwiarski z piosenką Lindsay Stirling w tle./ 
Figure skating montage featuring Lindsay Striling's "Transcendence".


5.Heart of Courage (montage) - Summertime Sadness
Trochę mnie przeraża ta ilość rozciągania, ale znajdziecie tu fantastyczny montaż gimnastyczny autorstwa Summertime Sadness/ 
That amount of stretching is kinda scary to me, but this video is a fantastic gymnastic montage by Summertime Sadness.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Mam nadzieję, że spodobał Ci się post i zapraszam na następny. xoxo



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...