4/17/2016

15 rzeczy, które zrobiłam w 2016 roku/ 15 things I’ve done in 2016



1. Zaplanowałam przeprowadzkę do nowego mieszkania. Idzie mi całkiem nieźle ;) / I made a plan to move into a new flat. I’m doing rather well ;)
2. Założyłam ten blog i cały czas go piszę./ I started this blog and so far I’m still posting.
3. Zarejestrowałam blog osobisty Prolaktynoma na Facebooku./  I created a personal blog called Prolaktynoma on Facebook.
4. Przypięłam prawie 100 motywujących myśli do mojej tablicy Make it happen na Pintereście. /
I pinned almost 100 motivational quotes on my Pinterest board called Make it happen.
5.Dodałam na blogu wtyczki (Facebook i Pinterest), co wymagało użycia HTMLa i nad każdą spędziłam godzinę. /
I added Facebook and Pinterest pluggins to my blog, which required HTML use and spent an hour on each of them.
6. Znalazłam nowego endokrynologa./ I found a new endocrinologist.
7. Załatwiłam sobie ubezpieczenie (tak naprawdę cały czas byłam ubezpieczona, ale o tym nie wiedziałam – to dłuższa historia)./ I got my health insurance (well, to be honest, before I didn’t realize that I have the insurance – it’s quite a story).
8. Przeszłam z Parlodelu na Bromergon, który jest lekiem refundowanym. / I switched from Parlodel to Bromergon (both are bromocriptine-based) which is refunded.
9. Zaczęłam też leczyć się metodami naturalnymi (akupunktura, ziołolecznictwo, te sprawy). Nie jestem pewna, czy to działa, ale na wszelki wypadek kontynuuję.  / I received some natural treatment (you know, acupuncture, herbal theraphy, that kind of stuff). I’m not sure if it works for me, but I’ll continue anyway.
10. Odzyskałam kontakt z moimi przyjaciółmi, który straciłam po diagnozie./  After being diagnosed, I got in touch with my friends again.
11. „Posprzątałam” swoją garderobę i w przez całą zimę ogóle nie nosiłam spodni./ I organized my wardrobe and I never wore jeans this winter.
12. Nie kupiłam sobie żadnych nowych sukienek na lato, bo i tak mam ich już za dużo./ I didn’t buy any new summer dresses, because I already have to many of them.
13. Zaopatrzyłam się w nowe ciuchy niezbędne do pracowania i to podczas poświątecznych wyprzedaży./ I bought some new work clothes on after-Christmas sales.
14. Opanowałam podstawy makijażu (głównie dzięki beauty blogom). / I learned some basic make-up skills (thanks to beauty blogs)  
Niezrobione/ Undone:
15. Kolczyki w uszach. / Having my ears pierced.
16. Zaplanowanie wakacji./ Vacation planning.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Mam nadzieję, że spodobał Ci się post i zapraszam na następny. xoxo



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...